رویدادها آرشیو خبر ها
همـه بایـد تلاش کنیـم

همـه بایـد تلاش کنیـم

جانلوئیجی بوفون کاپیـتان و سنگربان ارزشمند یووه اعتقاد دارد که برای تکرار افتخارات و دوری از لغزش یوونتوس مقابل حریفان, کار سختی در پیش است و همه بازیکنان یووه باید برای موفقیـت تلاش کنند .

" مطمئنا برای ما بهتر و سزاوارانه تر بود که با یک گل برتری نسبت به حریف پیش باشیم تا اینکه آن ها از ما جلوتر باشند. اگرچه در چند بازی گذشته ما عقب افتادیم اما در این بازی توانستیم با گل های بیشتر نهایتا پیروز شویم "

" دلایل زیادی می تواند در این اتفاق دخیل باشد. از جمله شانس و همچنین اشتباهات فردی بازیکنان. همه ما باید اشتباهات خود را بررسی و شناسایی کنیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم "

" برای هر تیمی گل خوردن آن هم در زمین حریف سخت است. اما ما توانستیم جبران کنیم که اکنون خود ِ این کار مهم و ارزشمند است. اما ممکن است گاهی فرصتی برای جبران نباشد پس باید هوشیار بود "

" همه بازیکنان از جمله خود من باید برای رفع این مشکل تلاش کنیم. به هر حال این وضعیتی است که ما به آن دچار شده ایم و همه باید سعی کنیم. اما باید دانست که ما دوباره در ابتدای فصلی جدید هستیم و ممکن است چیزهایی در ابتدای کار سخـت باشند و این هم می تواند بخشی از پروژه بازگشت به سال های مطلوب و فوق العاده قبل باشد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: